مبتلایان به کرونا در هرمزگان به بیش از ۶۲۰۰ نفر رسید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1399
بازدید : 254
نویسنده : فــردیـن احـمدی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن تست ۳۱۱ مورد دیگر در استان آمار ابتلای قطعی به کرونا در هرمزگان به ۶۲۷۴ نفر رسید.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار مهر، حسین فرشیدی عصر سه شنبه شب در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۴ هزار و ۱۹۵ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی بستری شده‌اند که ۳ هزار و ۶۱۲ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۳۱۱ نفر همچنان بستری، ۲۵۹ نفر ایزوله و ۳۲ نفر در «آی. سی. یو» هستند. ۱۵ نفر از بیماران بستری در «آی سی یو» بدحال هستند و ۲۰ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: ۲۴ هزار و ۲۳۵ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونانمونه‌گیری شده‌اند که ۶۲۷۴ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان به ۸۰ نفر رسیده است، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر به فوتی‌های ناشی از ابتلاء به کرونا در هرمزگان اضافه شد. خانم ۸۴ ساله از بندرعباس با سابقه دیابت و خانم ۳۳ ساله از بندرعباس با سابقه دیابت و فشار خون بالا، آقای ۷۶ ساله با سابقه فشار خوب بالا در بندرعباس فوت شده و ساکن بندر پل بود، آقای ۸۳ ساله از بندرعباس با سابقه فشار خون و بیمار قلبی و آقای ۶۶ ساله با سابقه سکته قلبی از بندرعباس فوت کرده‌اند. تا کنون ۶۶ مورد مرگ مشکوک به کرونا داشته‌ایم.

وی با ابراز تأسف از شیب سریع ابتلاء به کرونا در استان هرمزگان طی هفته‌های اخیر عنوان کرد: هرمزگان امروز با تعداد ۳۱۱ مورد ابتلاء در استان طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را تجربه می‌کند. که از این تعداد ۱۲۷ زن و ۱۸۴ مرد بوده است و میانگین سنی این افراد ۱۹۹ نفر چهل سال به پایین و۱۱۲ نفر چهل و یک سال به بالا هستند.

فرشیدی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ سال گذشته ۱۶۹ نفر از شهرستان بندرعباس، ۴۸ نفر از قشم، ۳۷ نفر از میناب، ۲۹ نفر از خمیر، ۱۵ نفر از لنگه، ۶ نفر از کیش، ۳ نفر از رودان، ۱ نفر از سیریک، ۱ نفر از پارسیان، ۱ نفر از بستک و ۱ نفر از حاجی آباد به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۴۱۲۹، میناب با ۵۲۰، قشم ۳۹۸، رودان با ۳۳۵، بندر خمیر با ۲۴۹، بندرلنگه با ۲۳۷، حاجی آباد با ۱۵۶، کیش با ۷۶، جاسک ۶۵، پارسیان با ۲۸، بستک ۳۹ و سیریک با ۳۸ و بشاگرد ۴مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: مبتلایان به کرونا در هرمزگان , با خبرنگاران , رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان , عصربشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 1625
بازدید کل : 125071
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com